網頁

2013年11月1日星期五

一家三口遊台北 Day 2

13 Oct 2013

今日既行程得一個, 就係去Zoo Park.

我地自己坐捷運去, 都好方便, 大概半個鐘到


我地一到就排隊坐車上山, 回程就自己落山, 咁樣舒服好多


 
BBG做咩扮"星星" =.=

 

 
睇睇下野見到spider man 都黎左zoo park @@ so funny
 
 
 
第一次睇企鵝

 
仲有第一次睇金鋼
 


 
成日都唔肯影相, 激c ><

 
雖然10月中, 都又熱又曬, 好彩又帶hat俾佢


坐坐下仲忍唔住除socks 玩腳指, 好"ma luck"=.=""""
 
 
到中午, 想食lunch, 但個度無咩好食, 沿途無restaurant, 只有小食賣, 都要照殺, HK DISNEY 同OCEAN PARK 配套好好多~ 
 


 
行行下又有小食店, 再買D包俾佢食, 驚佢唔夠飽


 
樹熊
 
 
行到3點, 佢已經頂唔順Zzzzz, 我同老公就慢慢行睇野

 
本來想去埋隔離坐欖車, 不過BOOK左6PM食燒肉, 所以最後無去度, 去左誠品行一陣.
 
 
今晚試胡同燒肉

 
超好味既帶子蟹膏, 我地叫左2次:PP haha
 
 
牛舌, 呢度用炭爐燒, 每燒完一樣都會換個網, 仲有人幫你燒, 當然自己燒都可以啦haha


和牛
 

 
另一樣我覺得好味既就係豬nam肉



全晚最難食就係呢樣: 蕃薯炒cheese ><
 

長長既order list, 2人食左好多野, 大概HK$1000度hoho

 
呢度最唔好係無sauce提供, 鼓勵人試原味, 但我覺得如果有得點燒汁會好味好多LAW ><

食完就番酒店休息結束今日既行程, 因為明天去宜蘭一天, 要有足夠休息先得!!

4 則留言:

  1. 呢個動物園真係堅大...如果要行晒都幾辛苦!! 我地行左3份2左右就放棄左喇~

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀~我地都無行曬, 行曬一圈睇主要個D~~~

      刪除
  2. 好忙既一日,不過都好開心既!
    咁你地比咩野BBG食呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 見到有咩食, 就俾咩, 所以去旅行會帶定多D奶, 無野食, 可以開奶俾佢飲~

      刪除