網頁

2014年6月13日星期五

SG Trip 13-17 May - Day 2

finally continue my trip.....寫遊記最難, 因為太多相要整理, 相機又有, 電話又有

Day 2 一早就包車入legoland, SGD$ 150 來回走快tunnel, 可以講用$$買舒適, 個日唔太塞車, 大約一個鐘可到, 包括過關, 包車另一好處就係可以係車度過關hehee


之後到酒店check-in, 個陣只係早上十點幾, 可能無咩人關係, 俾我地早拎房放低D行李又主動offer 我地late check out, very gd service :)

攪掂曬D野, 去附近食個早餐就出發到legoland, 我買左combo, 即係玩waterpark + legoland, 其實行程有D趕, 因為legoland 收6pm, 我地12PM入場, 6hr玩兩個theme park, 驚BBG下午要訓覺, 同佢玩左waterpark 先, 之後再去legoland .

Waterpark 分左幾個area, 有D岩小朋友玩, 有D岩大人玩, 周圍都有lego 裝飾同任切lego


本身好想玩lazy river, 點知俾間公司包左玩event, 無得玩><


沖浪池, 唔太大浪, BBG係度玩得好開心,

 
因為佢著左求生衣, 可以浮下浮下玩



 
玩到唔捨得走


玩左2個鐘度, 其實唔夠喉, 不過都要出發去legoland, 其實係隔離.


兩個傻B影到此一遊:P
 

legoland hotel, 下次有機會都想試下住
 



legoland 超曬&熱, 無咩地方可以遮太陽同有冷氣, 所以一定要做好防曬措施, 我地都黑左一折番HK
 

第一站去shopping


不過無咩岩, 唔平, 又唔想拎番HK, 所以無買野:P


一開始我地向右行, 個area 岩細個小朋友玩
 

俾BBG 試揸船


 
之後去driving school, 可惜BBG 唔夠力"採"油, 如果唔係好好玩 
 
 
唯有玩D 唔move得既 ><
 


 
阿仔你做緊咩呀=..=
 


周圍影下相
 
 
 
迷你模型,


好"迫"真呀
 

 



 
跟住去building area
 
 
俾小朋友自己創作, 終於有冷氣, 超正唔想走:P


 
之後坐上觀光搭


好彩唔太驚:P
 

坐埋火車
 

BBG終於放曬電, 一上BB車就訓wahaha

 
總括, BBG好似鐘意waterpark多D, 因為熱玩水正D, 同去legoland 已經累累地, 如果再去, 都係分2日去玩好D, 可以玩耐D水heehee


沒有留言:

發佈留言