網頁

2014年8月18日星期一

SG Trip 13-17 May - Day 3

Continue SG Trip XDDD
 
Day 3 - 尋日玩完legoland, 今日會留多一日係MY, 夜晚先出番SG
 
Trader hotel 新開無耐, 所以野都好新淨, D staff 仲好nice, 自動幫我提早check in & delay check out
 
呢個係lobby
 
 
有個姐姐仲請糖BBG食, 不過佢咀痛唔太食到><

 
呢個就係我地房既outside view, 有遊艇, 椰樹, 有D似HK黃金海岸, 望住個景已經覺得好relax
 

我地間房估唔到有咁大, 一房一廳
 


 
toliet

 
有浴缸同淋浴


 
獨自享用breakfast :P 

 
味道OK


食完早餐, 就係酒店游下水
 
 
簡直似私人泳池, 無人游XD


可能個陣11點幾, 都幾曬, 所以無人游 :P
 


infinite pool XD
 
 
之後就check out, 係附近食lunch


簡單一餐
 
 
周圍影下相
 

 
 食完野去埋little big club, 係trader hotel 隔離, 有條有蓋街連住, 附近係餐廳

 
hello kitty, bob, thomas 做主題, 岩2-10歲小朋友


 
顧住R鼻=.=


 
見到barney , 梗係同佢影下相



打呵欠 =.=
 
 
little big club 有3層, 第一層for girl, hello kitty them, 2/F for younger children, 3/F 係小型機動遊戲


送貨hoho
 
 
我誤上賊車, 無睇清楚就上左去, 原來係魔天輪咁, 我都驚驚地>< BBG 仲好開心話再玩一次, 今次叫老公陪佢><

 
都幾高架~

 
滑雪, 扭PAT PAT好攪笑XD



玩到4點幾就出車番SG

 
最鐘意去熟食時場掃街


 
 
想阿仔坐定定食飯, 唯有出動ipad =.=

 
 我最鐘意食lasha


 
魚湯魚片面

 
出得旅行, 我地食野好隨意, 阿仔都係跟我地食個D野, touch wood, 佢腸胃OK, 無咩事, 不過就俾係屋企食得少.

 
之後幫人去馮滿記買藥, 話有隻濕疹膏好好用WOW


 
夜晚係酒店無野做, 會俾IPAD BBG 睇一陣, 佢勁happy~~~

 
To be continued~~~~

沒有留言:

發佈留言