網頁

2015年2月5日星期四

36M

 
為免我blog 忠實fan 失望(我老公:P) 我要勤力D update 番d blog :)
 
Back issue to 36M:
 
公司X'mas lunch party, 今次帶埋仔仔去
 
 
係 Caffe Habitu 包場
 
 
小朋友齊齊坐埋一枱, 個日得我一個係仔仔wahaha


食完fruit & dessert 一round又一round

 
小朋友交換禮物時間
 
 
試玩我公司product

 
賣下廣告先:)


食完未夠鐘放工, 再番公司玩多陣, 等埋我3pm走再會洽baba
 
 
有個同事扭波波好勁, 扭左一大堆俾小朋友玩
 
 
公司送俾BBG既禮物
 

禮物如下:)

 
Xmas 仲帶埋BBG去姊妹gathering, 一齊食buffet, 趁未夠3歲食buffet 免費 (C9仔:P), 雖然老公接送, 但我一個人獨自湊佢食2個鍾都有D吃力, 係咁出去拎野食, 抱上抱落去Toliet, 暫時應該都唔可以再獨自帶阿仔出街, 今胎個肚大得快, 上一胎係後期先開始辛苦, 而家中期已經開始覺得辛苦, 仲有4個月捱><
 
 
Xmas 仲去左frined屋企home warming, 好鐘意佢屋企既design, 而家咁既樓價, 睇怕要中6合彩先有能力換3房lu><

 
4對couple, 3個大肚, 仲要預產期都好近XD

 
小朋友都影下大合照, 不過佢地唔太合作

 
最鐘意去有小朋友既屋企gathering, 有曬facility, 佢地有人陪玩, 唔怕悶:)

 
連波波池都有kaka

 
無夾過之下, 好似既父子裝
 
 
佢地成日好鬼sweet, 到時有埋妹妹, 我既地位又再低D =..=

 
same place, 搵番佢11M既相比較下:)

 
E婆送左枝毛筆俾BBG寫字, 底有墨, 點水就有顏色, 乾左變番白色又可以再寫過, 好方便
 
BBG成日當晝晝, 將佢油滿曬=.=
 
 
上一學期完結, 見完老師review, 再收到一份評估報告

 
報告番佢日常係學校既情況

 
各方面既表現


 
仲有佢係學校做既畫冊同勞作

 
整得好靚, 唔知老師有無幫手 :P

 
有親戚係小學做, 邀請左D 出名講師講親子教育, 叫埋我地一齊去睇, 聽左4個星期, 佢地所講既都係我地希望做得到既, 唔催谷, 建立良好親子關係, 夫妻關係, etc..幼年集中教導佢既品行, 培養良好習慣, 禮貌, 學術既野反而其次, 所以我地屋企係無flush card, disney video, 玩具同圖書最多 haha 透過日常遊戲, 講故事學習生活常識更加重要, 以下既書推薦俾各mama 們:)
 

 
3歲先第一次帶佢出去剪頭髮, 岩岩都唔肯, dum 完一輪先肯乖乖俾叔叔剪, 個叔叔都好細心, 會dum 細路, cut only 都要 $120, 都幾貴, 其實同我係屋企剪差不多, 但我就舒服好多 wahaha

 
有車車坐

 
見佢咁乖剪完俾佢食jelly :)

 
放假唔出街, 會帶佢去屋企樓下公園玩, 帶左泡泡槍落去, 吸引曬D 小朋友一齊玩,

 



原本張椅俾BBG企爆左, 再去IKEA 買左張新既, 今次買實木無咁易欄, 但一張既價錢 = 之前一set table + seat既價錢haha
 
 
俾阿仔簡, 佢話要紅色wow~~~

 
BBG好細個時, 我已經買左本畫簿俾佢, 等佢鐘意畫咩就畫咩, 呢排佢鐘意畫點點, 之後幫佢地連線, 我又會畫D屋, 車, 代表唔同親戚屋企, 佢會連線去佢地屋企, 簡簡單單一張紙已經好多野玩:)  

 
近排仲識夾衫long, 自己扣衫扭, 3歲真係好似識多左好多野 :)  

 
 
 
 
 

沒有留言:

發佈留言