網頁

2015年4月30日星期四

BB妹@week 34

不經不過BB妹已經係我肚里住左34week 啦, 而家進入直路, 開始好緊張
 
唸緊放前2後8定前1好, 哥哥未夠39week 就出左世, 唔知妹妹會點呢?
 
Week 34: BB妹現重4磅半
媽咪: 已經重左二十幾磅, 媽媽吸收曬, 希望生前唔過30LBS啦 ><
肚圍已經40吋, 呀呀呀~~~~明附其實一個大西瓜
 
BBG好錫妹妹(暫時), 可能未知確實有妹妹之後對佢既影響haha, 行街買衫, 買玩具都話要買埋俾妹妹~會錫我肚肚, 攬實佢

 
BB妹好活潑, 成日勁大力踢我, 申曬D手腳出黎, 懷孕中後期開始辛苦, 胃痛, 訓覺抽筋, 腰痛, 成日覺得有假宮縮, 抽抽下~可能年紀大左, 陀第二個辛苦好多, 好彩可以收工XDD

 
雖然今胎陀女, 個個覺得我會勁買野, 但我好節制, 暫時都係買左下面D野:P
 
因為衫仔BBG表妹俾左好多, 同BB妹差一歲, 出世月份又近, 本上都唔駛買, 用品又可以用番哥哥個D~
 
只係去mothercare買左D口水肩, 床單&socks (都係因為特價先買:P)
 

Next 既外套仔


Carter's blanket
 
 
Little me blanket
 
 
仲去左護協買入院物品, 都係跟番上一胎用過既

 
準備得7788, 等好天洗下BB妹D衫, 都好似無咩野攪, 工人都終於confirm左, 希望可以順利6月底/7月到港啦
 
最後請左個41歲, 之前係singapore & 中東做過既菲藉姐姐, 佢既experience 完全岩曬我地要求, 湊過new born, child, 有老人家會day time 睇住, can cook chinese food, 希望佢resume 無作野啦.
 
唔知我地適唔適應到屋企多個陌生人><
 

沒有留言:

發佈留言